luni, 20 octombrie 2008

aproape de sfarsit ( partea a2a)..

nici nu au apucat sa se raceasca tastele... ca mi-au si sarit in cap... o gramada de oamenii ... bine inteles care sau drogat sau se drogheaza..pt ca daca ar fi puri... curati nu ar fi facut asemenea comentarii...
eu nu ma supar.. o sa ii las sa comenteze ce vor si sa fac ce vor... nu ma las eu intimidat de niste oamenii dependentii...eu o sa raman pe pozitie..si o sa va informez mereu cu tot ce este nevoie ca sa stiti de ce trebuie sa va feriti.
dupa cum v-am promis ieri, azi o sa va scriu despre ce patesti daca te drogezii si o sa le iau pe rand .
- marijuana ( este o planta care arata ca un picior de gaina ... adica are trei crestaturi , este de dimensiuni reduse,si creste la fel ca vascul, pt cei care nu stiu ce este vascul : vascul este o planta pe care daca o mananci mori , adica e otravitoare dar, de sarbatorile de iarna e o tradite sa iti cumperi o creanga de vasc si sa o lipesti pe usa), cum se administreaza marijuana...pai marijuana se administreaza in organism prin fumarea plantei uscate... sau daca manacii mancare care contine mugurii acestei plante (cronic a avut dreptate ,nu se mananca frunzele ci mugurii), si CRED intrucat eu stiu ca toate drogurile se baga in vena ca si asta se baga dar nu stiu sigur...marijuana la fel ca toate drogurile este foarte nociiva pt creier... daca consumi o cantitate prea mare de marijuana poti intra intr-un fel de transa .. din care nu mai iesi decat daca te duc parintii tai la dezintoxicare.
-canepa ( este o planta care arata exact ca graul numai ca e verde) nu o sa scriu mai nimic despre canepa deoarece nu se prea consuma decat la tara
-cocaina ( este un praf alb obtinut din diferite pastile pisate ) ea se poate injecta ... daca o amesteci cu diferite substante ( nu le stiu), dau poate fii inspirata pe caile nazale, sau o iei intr-un pahar cu apa..consumul de cocaina este mortal.. mai ales luat in exces.. la inceput te ametesti putin dupa care iti pierzi cunostinta si faci stop-cardiac ( si pt baieti informativ coonsumul de cocaina va lasa "fara mostenitorii" )
hasisul - este tot o planta ( idem marijuana)
heroina - este o substanta lichida , incolora ( transparenta) care se injecteaza in vena sau mschii... in urma consumului in exces de heroina evident mori
tutunul - ( arata exact ca praful pentru ceai , sunt sigur ca toti stiti cum arata tutunul ) - din cauza consumultu de tutun ( in exces), incepi sa ai halicinatii , sa ti se atrofieze muschii... sa te imbolnavesti de inima... si in scurt timp .. sa mori
acestea sunt toate drogurile pe care eu le cunosc , si care exista si v-as ruga sa nu imi mai bagati pe gat tot felul de saituri despre droguri si alte chestii de genul .. nu o sa ma informez nici o data de pe internet .. pt ca tot ce e scris acolo e scris de catre oamenii care consuma cel putin unul din toate aceste droguri pe care le-am enuntat anterior... eu am o sigura sursa sigura..la care nu aveti cum sa ajungetii ( e cel mai bun prieten al meu ,si nu e din bucuresti :) , si mi-a promis ca dupa ce isi pune internet o sa ma ajute cu blogul , el stie mult mai multe decat mine si amandoi vrem sa luptam impotriva dependentei).

33 de comentarii:

cristideca spunea...

Fa-mi si mie cunostinta cu prietenul tau ca vreau ceva marfa :)
Pentru ce ai aberat tu pe blogu` tau am un singur cuvant: "trist"
Citeste`o carte! (in general) :)

azazeea spunea...

Luptati maica,luptati!Tu crezi ca-i pasa cuiva de asta? Crezi ca prin ce-ai enuntat tu aici(vag de altfel) o sa convingi pe cineva sa renunte la droguri sau sa nu se apuce?..ma rog..E bine ce vrei tu sa faci(asta daca ai vorbit serios:P)..dar crede-ma ca-i inutil..mai bine ti-ai ocupa timpul cu altceva..lasa-i p super eroi sa salveze lumea;)

Mindin spunea...

Ti-am inteles "Filmul" prietene :))
caterinca rau...tre sa fii inteligent sa faci misto de persoana ta...:) daca intelegi ce vreau sa zic :P ...caterinca rau :))

ne mai "auzim" :) bft

Anonim spunea...

Eu îmi rezerv dreptul de a-mi băga pula în gâtul tău, rahat obscur. Dacă pun mâna pe tine, te termin, ai înţeles? Faptul că am o altă părere decât tine despre lucrurile astea înseamnă că am citit şi că ştiu mai multe decât un rahat de 15 ani care stă în casă şi ascultă de toţi idioţii. Ai înţeles? Drogată este mă-ta mă! Că de aia a făcut o labă tristă ca tine, puştan cordit.

Anonim spunea...

Şi scrie în crucea mă-tii corect româneşte, analfabetul dracului!

Mydas spunea...

Intzeleg ce vrei sa faci, si apreciez. Mai rar oameni care vor sa schimbe ceva - sa nu te lasi descurajat, indiferent ce iti spune lumea !

Dar cristideca a zis un lucru bun, si anume ca trebuie sa citesti. Pune mana pe o carte despre droguri, poate asa o sa afli adevarul - si anume ca nu este clinic posibil sa faci supradoza de marijuana.

P.S. Daca vrei sa fii luat in serios, scrie mai ordonat. A fost o provocare sa citesc tot, si nu promit ca altii o sa aiba aceeasi rabdare ca mine.

Herb spunea...

in primul rand daca vrei sa lupti impotriva unui lucru trebuie sa cunosti acel lucru iar din descrierile pe care leai facut tu nu reiese acest lucru. chestiile astea le stie orice pusti cordit....nu stiu, nu te cunosc dar tin sa cred ca esti tare plictisit sau plictisita...

Anonim spunea...

@ herb: tot ce zice el este gresit. oricine are macar o vaga idee despre droguri stie ca marijuana si cannabis=fix acelasi lucru si ca hasisul nu e o planta. si sa fim seriosi, marijuana in vena? transa din care iesi numai daca te duc parintii la dezintoxicare? de cocaina ce sa mai zic...nu stiu cine-i debiteaza toate chestiile astea... Intentia...nu stiu daca este de admirat sau nu.Sunt atatea campanii si atatea bloguri si etc.. Am mai spus, si o sa mai spun. Un drogat nu se poate salva decat singur. Normal, in momentul in care ia o decizie trebuie sprijinit dar pana atunci nu ai ce sa-i faci. Si niciodata un om care se drogheaza nu se va lasa pentru ca a aparut nu stiu ce papagal la tv sa vorbeasca despre droguri din carti.
@tudor: Ce ma deranjeaza pe mine la tine Tudor este ca refuzi sa cercetezi. Informatia inseamna intotdeauna putere. Daca tu reactionezi asa ca acum in orice situatie, tu pierzi. N-a incercat nimeni sa-ti bage nimic pe gat. N-a zis nimeni ca iarba e buna sau mai stiu eu ce. Nu o sa se apuce nimeni sa-ti spuna sa fumezi sau sa bagi stiu eu ce la cei 15 ani ai tai. Tot ce te-am rugat noi a fost sa cauti informatiile corecte in legatura cu ce spui tu acolo.

cristideca spunea...

Si uite asa RoXy a zis cam tot ce era de zis. Eu totusi optez pentru ca Marcelica sau cum il cheama sa mai scrie ca distractia gratuita face bine.
S`am incalecat pe`o sa si lalala

Anonim spunea...

Bai prietene...nu ai inteles nimic din teoria pe care ti-am facut-o la primul post. In primul rand, ma doare la banana de mesajul pe care vrei sa il transmiti aici. Spre deosebire de tine, unii oameni chiar mai au treaba cu studiul sau cu practica si stiu cu ce se mananca subiectul central al blogului tau.
Spre deosebire de altii, eu nu te amenint cu bataia, nu vin cu nicio prietena sa iti rup imaginatia, dar daca va fi nevoie...cine stie? poate vom lua niste masuri. Putin imi pasa mie de cat de intimidat te simti tu de mine sau cat de inofensiv iti par pe messenger, dar nu acesta este point-ul.
Ce tot incearca lumea pe aici sa faca este sa te convinga sa renunti la simbioza cu jenibilul si sa te documentezi dracului din surse sigure, care ofera informatii de calitate si sunt si consistente...asta nu include si prietenii tai imaginari sau nu, cu net sau nu, din Bucuresti sau nu, etc.
Blogul tau imi jigneste inteligenta, pe tine te umple din cap pana in picioare de flegmele noastre si de tot felul de apelative, invective samd. iar tu nu inveti absolut nimic.E timpul sa te trezesti bai pustiulica si sa mai deschizi cate o carte sau, de ce nu, un site web si sa nu mai produci astfel de documente precum acestea 2 de pana acum...sau macar sa fie niste texte corecte din punct de vedere stiintific si gramatical, nu ceea ce faci tu aici: prostitutie sau intoxicarea cititorilor( nu ma pot hotari intre cele doua ).
Hai pace!

Bogdan Epureanu spunea...

Desi scopul poate fi unul nobil realizarea este sub orice critica - un post neordonat, nedocumentat si cel mai grav care contine chiar informatii gresite.

Iti recomand si eu la fel ca toti ceilalti ca daca vrei sa mai postezi ceva in domeniul asta sa te documentezi mai intai - cauta siteuri serioase care se ocupa cu asta, citeste carti de la biblioteca, intreaba un doctor sau pe cineva de la antidrog, etc.

Old but New spunea...

bai nene, te asigur ca maryjane NU se poate baga in vena, decat daca iti faci tu ceai si iti place sa te intepi cu o agrafa ceva.
si transa aia de care zici tu...te-as scoate eu cu placere cu doua palme peste ochi, ca vad ca esti retard din start si nu mai e nevoie de droguri.
tinere bavarez ai reusit sa ma enervezi prin cretinismul tau mai atre, decat secretarele batute in cap de la multinationale.
pune mana si fumeaza un joint ca poate se dezinhiba neuronii tai, si te destepti.

Anonim spunea...

cica heroina e lichida..sau cocaina "apare" din pastile pisate. Asa crezi tu ba? cocaina..creste in copaci, sub forma de pastile.

Supozitoarele unde cresc?

eu aici in Italia, am fumat hasis zi de zi, timp de 2 luni de nu mai stiam ce e cu mine. Dupa ce nu am mai avut bani, nu am mai fumat. SIMPLU.

din cate vad, ai experienta fix din pula...asa ca nu mai scrie ce auzi de la alti rupti

UnNimeni spunea...

"din cauza consumultu de tutun ( in exces), incepi sa ai halicinatii , sa ti se atrofieze muschii... sa te imbolnavesti de inima... si in scurt timp .. sa mori "=>....coae esti prea prost ...ma mir cum te lasa lumea pe strada eo dak teas vedea teas bate sa moara mama ... sincer cunosc oameni care fumeaza de 40 ani si nu au pe draq si tu imi zici mie ca am halucinatii :| si eo fumez nu zic nu si partea ciudata e ca nu am vazuto pe bunica zburand :| ... get a life and a facking job ,,,and btw get layed moch often ........ si inca 1 lucru mai bine teai lasa de sportu asta o citez pe azazeea :" mai bine ti-ai ocupa timpul cu altceva..lasa-i p super eroi sa salveze lumea;)"

blackdhalia spunea...

dude, esti pe bune sau citesc eu aiurea de la 'gointu' de mai devreme?

downtown spunea...

bai pustiulica, m-ai intereseaza-te si tu pe internet despre droguri, daca ai o pasiune pentru ele dar nu le folosesti, macar intereseaza-te din surse sigure, nu fa polologhie aici cu tutunul ca ai halucinati, pai la cat fumez eu ar insemna sa fiu intr-o transa plina de get high sau ceva de genu, as fi mereu un zburator.Ti se atrofieaza muschii?sa stii ca nu mi s-au futut mainile si picioarele sa nu mai pot sa merg de la fumat, Doamne fereste dar mananci prea mult cacat cu lingurita.Get a life, and smoke smthing...

Ra'Zec spunea...

Trolling :)))))

coltzy spunea...

Fi sincer si recunoaste :) ai 15,16 ani si daca iei 9 la scoala te bate mata cu furtunu de la masina de spalat :)) cand iesi afara sa duci gunoiu tragi cu urechea la aia mai mari de o ard aiurea si pierd vremea prin scara ta de bloc :)) PROSTIA E MAI NOCIVA DECAT DROGURIILE

shakatra spunea...

Da esti ff tare...exact asa ma gandeam si eu"Nu consumati Marijuana,Drogurile Pot ucide"MA rog crede-ma k nu te va baga nimeni in seama.....
BTW Stii la ce ma gandesc,odata am citit un stand'up comedy,si omu ff tare si ff adevarat
"De ce sa fumez si sa vad elefanti....knd pot sa beau si sa fut babe"km asa e pararea noastre despre blogu tau ;)

Unknown spunea...

moama ce idee cu tutunu... pot spune ca la cat fumez eu pe zi n-am avut parte de halucinatii... spune-mi si mie de unde ia prietenul ala al tau tutunu... ca vad ca asta din tigarile obisnuite nu-si face efectu la mine. sa-mi bag piciorul ca astia de la kent isi bat joc de mine.. ce pana mea... hai sa-ti zic ceva, deobicei cand vrei sa te informezi, macar un site din 10 spune adevarul. nu toti cei care pun informatii pe internet sunt drogati. daca nu, du-te la biblioteca judeteana, ca acolo gasesti "n" materiale legate despre toate chestiile astea care le-ai scris tu, asta daca tu nu esti de parere ca si cei care au scris cartile sunt drogati. cam atat am avut sa-ti zic pisi...
si apropo, ce-i natural nu a stricat niciodata nimic in corpul uman. tine minte: naturalele bat la cur chimicalele! ;)
bafta!

orgy spunea...

hm:-? eu cred ca nu iau de unde trebuie tutunul.nu am avut halucinatii pana acum:-? iar tu esti un om extrem de prajit fara sanse de scapare:))) care ai intrat intr-un bad da bad trip iar noi nu avem cum sa te ajutam :)).unii isi suna mamele cand intra in asa ceva. tu baiete :| te crezi ingerul pazitor care lupta cu perkele si amandoi luptati ca sa va dea ascultare micul omulet pe umarul caruia stati :))).stii ce poti face tu pentru noi? sa ai grija sa stam comozi pe o perna moale intinsi relaxant :> cand mergem in excursie ;)(sa ai grija sa nu patim ca tine :|)---> i like rusty spoons

Unknown spunea...

e la prosteala

Stefana spunea...

Imagineaza-ti ca tu esti un dependent notoriu de droguri tari si prin vreun miracol neasteptat vrei sa te lasi dintr-odata. Oricat de nobile ar fi fost intentiile tale, nu faci decat sa faci o serie de declaratii, fenomenal de prost documentate si vagi. Asa incat, inainte de a incepe pe cont propriu o campanie tip cruciada, ma gandesc ca este absolut vital sa te fi informat si tu in prealabil. Too many inconsistencies. Gandeste-te asa: nu faci decat sa produci revolta fata de oamenii din jur in eventualul caz al unui dependent incercand sa se lase si intrat pe blogul tau si sa ii tai elanul. Poate ca afirmatiile facute de ceilalti sunt intr-adevar prea acide, dar reactia lor nu e nejustificata si, in general, trebuie sa le acorzi suficienta atentie cititorilor.

funky spunea...

bai frate da nu termini ...lasa`ne cu sfaturile ?? cu ce te incalzeste pe tine daca imi distrug eu viatza sau nu :)) u alta treaba nu ai ? esti chiar penal deja

lavy spunea...

date`n mm=))))) dupa ce k esti batut in cap te mai si lauzi macar taci din gura daca nu stii despre ce`i vorba ;) macar daca ziceai ceva calumea da pana acuma am citit numai aberatii:))

lavy spunea...

ai halucinatii de la tutun a?
chiar k esti bou :))

No Name spunea...

asha...referitor la blogu tau?? sterge`l...in primul rand..se vede ca nu prea ai tu habar de ce se intampla in olanda frate..cine ti`a zis tie ca ti se pune marijuana in mancare fara sa stii?? pentru cultura ta generala, am fost in amsterdam, si nu ai voie sa fumezi sau sa mananci hash-brownies...pentru ca ashase numesc...prajiturelele pe care domnishoara kelly clarkson le`a halit... nu te droghezi pe unde apuci...numai marijuana este legala...alte droguri nu...si marijuana nu se injecteaza..si nu tre sa fii drogat sau dependent ca sa stii anumite kestii despre droguri..aa...si care`i faza cu transa?? frate am fumat si io si nu am intrat in transa ai despre care zici si nu m`o dus niciunu dintre parinti la spital... esti genial sa stii...mai bine te`ai lasa de comentarii...gaseste alt tip de subiect pentru blogul tau minunat... a da..si ca sa mori...ar trebui sa fumezi 5 kg de marijuana deodata...ceea ce nu cred ca ar fi cineva in stare sa faca asta...

laura spunea...

eu zic ca marijuana arata de fapt ca un picior de lebada. si insist sa aflu in continuare "tot ce este nevoie ca sa stim de ce trebuie sa ne ferim" :))

sa ne spui si noua ce bagi:))

smar spunea...

Doamne fereste-ma! Deci cretinatate mai mare nu am vazut. „te duc parintii tai la dezintoxicare”?=))) oo doamne..daca pe tine la 30 de ani te va tine mamaica de putzulica nu inseamna ca la toti se intampla la fel. Macar slava domnului ca nu ai mai zis k putem intra in spasme^^
”daca consumi”este o cacofonie
“Daca consumi” cocaina, ca sa te citez, ai la inceput o senzatie de ameteala dupa care faci stop cardiac? Si atunci de ce mai consuma oamenii si a doua oara?gandeste inainte sa debitezi.
Nu stiu cum sa-ti spun,dar ca sa definesti incolora nu zici transparenta,cum ca te definesti pe tine nu zici bou.pardon,nu e bun exemplul,a doua chiar e adevarata
Acestea sunt toate drogurile pe care le cunosti si care exista? Mi se pare mie,sau,precum aceste cuvinte,tot blogul este un nonsens?
“nu o sa ma informez nici o data de pe internet .. pt ca tot ce e scris acolo e scris de catre oamenii care consuma cel putin unul din toate aceste droguri pe care le-am enuntat anterior”chiar tu ai zis-o. sa-ti amintesc ca postezi pe internet?

swert spunea...

bai sincer mi se pare ca esti ratat rau ori esti spart maxim ori ai 12-13 ani asa nu stiu ce sa zic.
In primul rand prajiturile nu se fac cu muguri ci din polenul marijuanei se face un fel de unt si se amesteca, iar hasisul nu este o planta el se obtine tot din polenul de la marijuana.
Si appp cocaina se obtine dintr-o planta care se numeste coca nu din pastile pisate.
si sa mai sti ceva dak o sa o arzi vreodata o sa rebretzi ce ai scris aicea sau poate tu ai scri aicea ca ti-au dat niste prieteni de ai tai de fumat si ti-au dat cinestie ce si de aia ai tu parerea asta

Pitu Alex spunea...

Mai tantalau de 10 ani fii atent putin la mine hai sa itzi spun doar cateva "chestii" bune pe care marihuane le face: 1. cel mai bun agent anticangerigen natural descoperit vreodata de om. 2. cel mai bun vasodilatator natural descoperit de om vreodata. 3. stimuleaza memoria. 4. stimuleaza imaginatia 5. ajuta la relaxarea psihica a creierului (ala pe acare tu nu il ai) 6. creste peste tot 7. chiar si la tine in fata blocului 8. marijuana se fumeaza 9. da exista prajituri cu marihuana a.k.a. cannabis sativa care sunt foarte folosite in purgatie 10. antioxidant natural 11. hashishul este un extract din planta de marijuana exact cum uleiul care il pune mata sa faca mancare este din semintze de floarea soarelui sau din masline sau din palmier sau din cocos.
Si trecand la cealalta minune pe care am citit-o referitor la faptul ca daca combini tusin cu diazepam cu anfetamina obtii cocaina nush ce e cu tine da esti distrus rau la nivel informatic ma refer....am crezut ca daca ai blog ai si posibilitatea sa folosesti google.
Cocaina este si ea extrasa din planta de coca, mai exact din frunze, iar in columbia soferii de camioane foloesc frunzele pentru a ramane trezi mai mult la volan(le mesteca ca pe o guma) da in capsorul tau nu aveai de unde sa stii.
Anfetamina simpla nu prea se foloseste in general deoarece esti mult prea feelingos cand esti pe ea se foloseste mai mult de dj ;)
MDMA sau metadimetilanfetamina probabil vroiai sa spui sau bucuria ascunsa din spatele ecstasy-ului e ceea ce vrei crede-ma!
Eu Itzi Propun Foarte Serios Niste Lucruri:
1. Informeaza-te Documenteaza-te Si Apoi Posteaza In Cunostinta De Cazua!
2. Apuca-te De Fumat Niste Marijuana Cannabis Sativa Skunk Hash Ulei Orice Contine THC
sau:
Sterge Blogu Fugi Repede La Mamica Ta Si Roag-o Sa Recunoasca Ca Si Ea Pe Vreama Lu Ceausescu Cand Se Duceau Toamna Sa Culeaga Roadele De Pe Bogatele Campii Roamnesti Mai Rupeau Si Ei Niste Canepa Din Lanul De Porumb Si O Fumau Si Radeau Cu Totzii Prin Lanul De Porumb.
Viatza E Mai Greau Si Mai Complexa Decat O Vezi TU Eu Te Sfatuiesc Sa Ramaii La Lucrurile Normale Pentru Varsta Ta Suptul Unei Susezete Sau A Unui Biberon Ceva. Multa Bafta In Continuare

Unknown spunea...

Deci a ras toata lumea de tine pentru prostiile care le-ai scris innainte si tot nu teai invatat...Cum dracu sa bagi marijuana la vena ?=)))) gandeste-te si tu putin ca e o planta nu ai cum sa o dizolvi =)))) bine macar ca i-ai ascultat pe cei care au commentat si nu ai mai zis ca se mananca frunzele =))

necunoscut(a) spunea...

ma, tu esti pe bune?